Alla inlägg den 27 februari 2013

Av pysslan - 27 februari 2013 18:12

 

 

Idag åkte maken till jobbet efter att ha varit hemma p.g.a influensan som beslagtog hans kropp i torsdags. Detta efter att han varit trött hela veckan innan, men ändå jobbat.

 

Men så i torsdags fixade han inte att åka till jobbet. Han hade 38, 6 i feber när han vaknade.

 

Han låg pall fredag och lördag och sov hela dagarna.

Efter det har han varit på benen men inte gjort ett skvatt. Inte ens hämtat sitt eget kaffe där han halvlegat i tv soffan varje dag till i  går då.

 

Ibland tog jag med en kopp in till honom ibland struntade jag i det och tog bara med mig mitt eget kaffe.

 

Alltså karlar som är sjuka så himla mesiga de blir. Kan inte göra ett dugg, orkar knappt prata.

Så det är skönt att han åkte till jobbet idag.

 

 

 

Oj, nu har jag inte varit snäll i min blogg idag.

Men det är skönt att skriva av sig sin frustrering också.

 

Hade ju själv influensan 1 månad innan honom, och var bra mycket värre sjuk och i hela 3 veckor Mycket berodde nog på min fibromyalgi att det vart så segt. Men inte fasen var det lönt att gnälla. EN dag låg jag och sov hela dagen, orkade inte ur sängen, sedan blev det tv-soffan stundtals de andra dagarna, men jag var ju tvungen att hålla huset på fötter. 

Testade några dagar att inget göra bara vila, kanske att han skulle fixa middag m.m när han kom hem efter jobbet, men näääää då var han trött, sa han. Så det blev två dagar utan middag här då ;)

 

 

Presentation


Här tänkte jag husera lite då och då

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards