Alla inlägg under januari 2013

Av pysslan - 18 januari 2013 13:25






 


Idag när gubben och jag var på Ica här hemma och handlade hittade jag fina portionsskålar med lock för 19,90 styck. Så jag köpte 6 stycken.


 


Till skillnad från dem jag såg på Cervera förr 199 kronor styck. De såg precis ut som dessa men fanns i olika färger.

Men nu gillar jag inte färger så mycket så dessa grå fastnade jag för direkt.

Och fick 6 skålar för 199 istället för en.


 


I eftermiddag kommer yngste sonen med familj hit, och äntligen kunde lilla Linnea följa med också. Jag, farmor, har haft sådan otur att de gånger de kommit hit har det råkat bli när Linnea är hos sin mamma.

Så denna helgen får jag träffa båda yngsta barnbarnen, Linnea och Rasmus.

Gubben min ska hjälpa Tobias att fixa med bilarna men jag och Jane ska ut i pulkabacken med barnen. Jane får ta det lugtn eftersom hon är gravid och har foglossing.

Ska bli så underbart att få rå om dem hela helgen och skämma bort dem.



Av pysslan - 10 januari 2013 19:26

 


Så är det torsdagskväll.

Dagen har varit lite hektisk idag, trots att jag planerat att ta det lugnt.


Men jag är supernöjd med det jag åstadkommit idag


 


Idag har det fnykt lite vitt ovan ifrån, varit några minusgrader och blåst isande kallt.

Visserligen mår kroppen lite  bättre då, med  tanke på fibromyalgin.


Tiden som varit nu med fukt och regn, DET gillar fibeon men inte jag.

Så jag är glad att kylan kommer och hoppas den stannar kvar.



Presentation


Här tänkte jag husera lite då och då

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards