Alla inlägg den 11 februari 2013

Av pysslan - 11 februari 2013 15:44

....var här inne märker jag.

Men har inte varit så kverulant på det nya året.

Blev så konstigt trött i början av januari och som höll i sig ca 14 dagar .....då bröt influensan ut.

Och den slog ut kroppen totalt.

Vandrade mellan tv-soffan och sängen o ca 1,5 -2 veckor de dagar jag inte var helt utslagen och sov hela dagen i sängen.


Denna influensa vill jag helst inte ha fler gånger så nästa år blir det nog att spruta sig mot influensa för första gången i mitt liv.

Tror att min förbenade fibromyalgi ställde till det rejält också.


Har ju haft influensa förr även om det är ca 19 år sedan sist men så sjuk har jag aldrig varit.


När äntligen influensa börjar ge vika så kommer en jobbig hosta som höll isig sig dygnet runt och inte hjälpte det med något hostdämpande heller.


När sedan hostan börjar bli lite bättre ja då får jag urinvägsinfektion. Försöker hålla tillbaka   med att pimpla en massa vatten och det hjälper ju.


Men har alltså varken haft ork eller lust att blogga.




Presentation


Här tänkte jag husera lite då och då

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards