Alla inlägg den 10 juni 2013

Av pysslan - 10 juni 2013 11:07

 

 

Ojjj här var det visst mycket länge sedan jag kikade in *fniss* men nu har jag uppdaterat blogsidan lite, det är ju sommar nu och inte tidigt vår som jag hade innan.

 

Usch vad detta veckoslut gick fort. Vi som haft det underbart ute med husvagnen. Varit på Vita Sands Camping söder om Kalmar.

 

       

En mysig camping med trevlig och hjälpsam personal. Personalen är också mån om sina gäster eftersom de ordnade tipspromenad och bjöd på glass eller grillad korv efter.

 

På eftermiddagen var det loppis och vi inhandlade faktiskt 4 dynor till våra vilstolar. 200 spänn för alla och de var hela och rena så det var billigt.

Jag klarar ju inte att sitta på vilstolen direkt längre för höfterna säjer stopp och belägg, så nu fixade vi det med dynor.

 

Hälsade även på äldste grabben med familj i deras sommarstuga 3 km från campingen. Vi har aldrig varit där innan eftersom de köpte den sent i somras. Den var mysig men grabben har redan satt i gån med renoveringsprojekt. Han ser ju möjligheter i allt den grabben ochduktig som 17 år han. Ser faktiskt min far i honom, de är så lika både till utseende och sätt.

 

Deras barn, mina äldsta barnbarn kom på cykel i lördags till husvagnen och hälsade på och jag fixade fram lite gofika. Kul när barnbarnen blir så stora att de tar egna initiativ till att hälsa på farmor.

 

 

 

 

 

Presentation


Här tänkte jag husera lite då och då

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOKEN


Ovido - Quiz & Flashcards